Teknisk support för ditt företag
Driver du en webbplats men saknar tid eller kunskap för att hålla den i toppskick? Med mitt supportabonnemang får du en teknisk partner som är en del av ditt team. Jag ser till att din sida är säker, uppdaterad och fungerar som den ska. Utan att du behöver lyfta ett finger. Och om något går snett? Jag löser det snabbt och förklarar vad som hänt på ett sätt som alla förstår.

Vad ingår?
Det ingår många olika delar i support abonnemanget men dom 4 mest uppskattade av mina kunder idag är dessa saker som ingår:
- Säkerhet och övervakning: Jag håller koll på din sida, koden och ser till att den är live dygnet runt.
- Felsökning och åtgärder: Om något händer vid en uppdatering fixar jag det.
- Utveckling och design: 3 timmar per år för att uppdatera design eller annat på sidan.
- Utvecklingsmöten: 2 timmar per år för att planera och förbättra din webbplats.

Så här fungerar det
Med supportabonnemanget får du en trygg lösning som håller din webbplats i toppskick. Jag övervakar, uppdaterar och löser problem – allt för att du ska kunna fokusera på din verksamhet. Behöver du extra hjälp utanför abonnemanget? Då finns min timbaserade tjänst, Webbhjälp, som ett komplement.
Vanliga frågor om supportabonnemanget
Supportabonnemanget täcker allt du behöver för att hålla din webbplats i toppskick:
- Uppdatering av sidan och dess system.
- Förhöjd säkerhet och övervakning av sidan, koden och eventuella fel.
- Övervakning av att sidan är live dygnet runt.
- Felsökning och åtgärder om något går fel vid en uppdatering.
- 3 timmar per år för uppdateringar i design eller andra förbättringar.
- 2 timmar per år för utvecklingsmöten där vi planerar och optimerar din webbplats.
Om du själv gör ändringar som leder till att sidan går sönder täcks det inte av abonnemanget. Men ingen fara. Jag erbjuder en timbaserad tjänst som heter Webbhjälp, där jag snabbt kan hjälpa dig att lösa problemet.
De 3 timmarna kan användas till allt som förbättrar din webbplats, till exempel:
- Uppdatering av design eller layout.
- Lägga till nya funktioner eller innehåll.
- Anpassningar för att förbättra användarupplevelsen.
Ja! Om du behöver extra hjälp utöver det som ingår i abonnemanget kan du använda min timbaserade tjänst, Webbhjälp, för att få snabb och flexibel hjälp med specifika problem eller projekt.